بازدید از وب سایت

بازدید از وب سایت

تاریخ : شنبه 03 آبان 1399 زمان : 10:15 | بازدید : 40
نویسنده : admin | نظرات (0)

مشاوره سئو و بهینه سازی سایت - مشاوره سئو حرفه ای | شرکت ریراکو سئو

 

این یک سناریو معمول است: هیئت شما از فعالیت توسعه اقتصادی گزارشی می خواهد. سریع فکر کنید! چه معیارهایی را به آنها می دهید؟ چگونه با اطمینان می توانید داستان جامعه خود را به خوبی بیان کنید؟

 

وب سایت EDO شما یکی از مهمترین ابزارهای بازاریابی شماست ، اگر مهمترین آن نباشد. پس چرا سایر معیارهای گزارش شده را با معیارهای وب سایت خود تکمیل نمی کنید؟

 

س questionsالات بعدی شما: چه چیزی را اندازه گیری می کنید؟ چطور اندازی گیری می کنید؟ چگونه در جهان وب سایت شما به شما کمک می کند تا از فعالیت های احتمالی مطلع شوید؟

 

در حال برنامه ریزی برای طراحی مجدد وب سایت هستید؟ راهنمای رایگان ما را بخوانید ، "9 موردی که وب سایت های سازمان توسعه اقتصادی مدرن نیاز به موفقیت دارند"

استفاده از وب سایت خود برای جمع آوری داده ها استفاده مسئولانه از بودجه ای است که برای توسعه آن هزینه کرده اید.

 

فقط با 30 دقیقه در ماه ، می توانید از ابزار گزارشگری وب سایت توسعه اقتصادی خود برای پوشش پایگاه خود استفاده کنید. در اینجا برخی از معیارهای وب سایت توسعه اقتصادی وجود دارد که باید هر ماه همراه با نحوه دستیابی به داده ها گزارش دهید.

 

خلاصه

5 ایده برای اندازه گیری و گزارش فعالیت چشم انداز

تماس / سوالات وب سایت

جستجوها / نمایش های املاک و مستغلات

بارگیری داده ها

شرکت هایی که از وب سایت شما بازدید کرده اند

بازدید از وب سایت

این معیار را از کجا پیدا کنید: داشبورد Google Analytics شما

آنچه به شما می گوید: چند بار مشاهده وب سایت شما در یک بازه زمانی مشخص انجام می شود

این ، ابتدایی ترین معیارهای وب سایت ، احتمالاً از قبل در لیست نقاط داده شما وجود دارد. آنچه من در مورد گزارش دادن این معیار دوست دارم دو برابر است.

 

اول ، این یک "معیار پوچ" است. سئو چیست  این به این معنی است که وقتی به هیئت مدیره خود نشان می دهید که وب سایت شما ماه گذشته 2500 بازدید داشته است ، احتمالاً چند ابرو بالا خواهید برد.

 

دوم ، اندازه گیری آن آسان است. وقتی داشبورد Google Analytics خود را باز می کنید ، دقیقاً در مقابل شما قرار دارد. تمام کاری که شما باید انجام دهید تنظیم تاریخ هایی است که می خواهید اندازه بگیرید و voilà را تنظیم کنید!

 

من به شدت توصیه می کنم فقط یک شماره بازدید از وب سایت را خارج از متن گزارش نکنید. این و سایر معیارها را ماهانه در یک صفحه گسترده یادداشت کنید تا بتوانید از چگونگی افزایش بازدید وب سایت خود از ماه به ماه بیشتر بگویید یا حداقل یک میانگین 3 یا 6 ماه داشته باشید.

 

نکته پیشرفته: اطمینان حاصل کنید که بازدیدهای دفتر و مرکز دولت محلی خود را فیلتر می کنید تا شماره های شما دقیق باشد. برای انجام این کار ، از تیم IT خود بخواهید که آدرس های IP مرکز دولت محلی و همچنین دفتر کار را به شما ارائه دهند. پس از داشتن این موارد ، برای نصب فیلتر در حساب Google Analytics خود این دستورالعمل ها را دنبال کنید.

 

 

آنچه به شما می گوید: در نتیجه مشاهده وب سایت شما ، چند بار افراد احتمالی یک فرم ایمیل را پر کرده یا با دفتر شما تماس گرفته اند

به ندرت دیده می شود که EDO در مورد تعداد سوالات و تماس هایی که ماهانه از وب سایت خود دریافت می کنند گزارش می دهد ، اما این یک روش مطمئن برای اندازه گیری فعالیت احتمالی است.

 

من نه تنها توصیه می کنم که در مورد تعداد مخاطبی که از طریق آینده با پر کردن فرم های ایمیل در وب سایت خود گزارش می دهید گزارش دهید ، بلکه همچنین در مورد تعداد تماس هایی که از افرادی که به وب سایت شما مراجعه می کنند و سپس با دفتر خود تماس می گیرند گزارش دهید

 

در حالی که هر دوی این قابلیت های ردیابی به دانش رمزگذاری وب سایت نیاز دارند ، اما پس از پیگیری ، گزارش این اعداد آسان است.

 

برای درک اینکه چند مورد تکمیل فرم تماس ماهانه در وب سایت شما رخ می دهد ، پیگیری رویداد Google Analytics را توصیه می کنم. اگر چندین فرم در وب سایت خود دارید ، می توانید آنها را جداگانه ردیابی کنید تا آن نقاط داده اضافی را داشته باشید.

 

ردیابی تماس تلفنی احتمالاً برای چگونه صفحه اول گوگل باشیم  شما جدید است. فروشندگانی مانند CallRail گزینه های کم هزینه ای را برای ردیابی تماس های تلفنی که هر ماه دریافت می کنید ارائه می دهند. نحوه کار آن در اینجا است. فروشنده ردیابی تماس شما شماره تلفن جدیدی را ثبت می کند که خط تلفن شما را صدا می کند. همانطور که تماس تلفنی را قطع می کند ، شماره تلفن تماس گیرنده را ثبت می کند ، طول تماس را ضبط می کند و در صورت تمایل هر ماه تماس تلفنی را ضبط می کند.

 

این تماس های تلفنی ردیابی شده همچنین می تواند به سیستم اتوماسیون بازاریابی مانند HubSpot منتقل شود ، بنابراین شما یک دیدگاه کامل دارید که یک مشتری احتمالی چند بار تماس گرفته و از چه صفحاتی وب بازدید کرده است.

 

جستجوها / نمایش های املاک و مستغلات

این معیار را از کجا پیدا کنید: داشبورد Google Analytics شما

آنچه به شما می گوید: چند بار چشم اندازها در وب سایت شما به دنبال خواص می گردند

آیا می دانید چشم اندازهای توسعه اقتصادی چند بار در وب سایت شما برای یافتن املاک جستجو می کنند؟

 

اگر Google Analytics را در وب سایت خود و یک بخش املاک و مستغلات دارید ، می توانید با مشاهده گزارش گزارش رفتار> محتوای سایت> همه صفحات ، تعداد جستجوهای خود را اندازه بگیرید و جستجو را محدود کنید تا فقط صفحات موجود در بخش املاک و مستغلات شما باشد.

 

این تعداد دفعات مشاهده آن صفحات را به شما می دهد ، اما لزوماً تعداد جستجوها نیست. برای دریافت این مورد ، باید ردیابی رویداد Google Analytics را روی دکمه های جستجو در فرم جستجوی خود نصب کنید. سپس می توانید تعداد دفعات کلیک آن دکمه ها در Google Analytics> Behavior> Events> Top Events را اندازه گیری کنید.

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش