انطباق با وب سایت

انطباق با وب سایت

تاریخ : چهارشنبه 16 مهر 1399 زمان : 10:07 | بازدید : 36
نویسنده : admin | نظرات (0)

Choose The Right Web Designer To Upgrade Your Business Website | North East  Connected

 

به عبارت دیگر ، شرکت ها هنگام انطباق با وب سایت "انعطاف پذیری" دارند ، که "داوطلبانه" است تا زمانی که قانون سازی بیشتر صورت گیرد.

 

با توجه به اینکه به نظر می رسد کنگره ما دست خود را به سایر امور بسته است و از آن زمان جف سشنز جایگزین شده است ، مطابقت ADA همچنان یک سوال باز از قانون است - حتی با تشدید پرونده های قضایی.

 

حقیقت این است که ADA مورد سو ab استفاده قرار می گیرد.

 

در حالی که دسترسی به اینترنت واقعی ، عادلانه و جهانی باید مورد توجه همه شهروندان و مرکز اقدامات دولت باشد ، کسانی هستند که به دلیل کسب درآمد سریع ، دعاوی ساختگی علیه شرکت ها ارائه می دهند.

 

بدون وضوح دولت فدرال در مورد چگونگی اعمال قانون - و چگونگی تمایز بین دعاوی قانونی و جعلی - روح ADA گنگ می شود.

 

بنابراین ، دسترسی به وب سایت شما و سازگار بودن آن با ADA چه کاری لازم است؟

مسئله این است که هیچ آیین نامه کامل و کاملی برای روشن شدن این س releasedال منتشر نشده است.

 

(یک به روزرسانی فدرال معروف 2018 وجود دارد که از آن به عنوان "به روز رسانی بخش 508" یاد می شود ، اما این مربوط به قانون توانبخشی 1973 است ، نه ADA. با این حال ، به روزرسانی بخش 508 لازم است که همه "برنامه ها و فعالیت های بودجه فدرال آژانس ها [باید] برای افراد معلول ، از جمله کارمندان فدرال و افراد عمومی قابل دسترسی باشند. "به همین ترتیب ، این امر در مشاغل خصوصی صدق نمی کند.)

 

حتی در این صورت ، بهترین شیوه هایی وجود دارد که مورد قبول جهانیان است.

 

با وجود صفحه خوان های مدرن ، جستجوی صوتی و سایر راه حل های سخت افزاری و نرم افزاری ، اینترنت بیش از هر زمان دیگری در دسترس است. با این حال ، طبق IMPACT’s Morgan VanDerLeest ، توسعه دهندگان هنگام ساخت سایت ها باید موارد زیادی را در ذهن داشته باشند:

 

استفاده از رنگ و کنتراست باید از خواندن متن اطمینان حاصل کند. به عنوان مثال ، اطمینان حاصل کنید که متن تاریک روی پس زمینه تیره یا متن روشن در پس زمینه روشن وجود نداشته باشد.

وب سایت باید بدون ماوس قابل استفاده باشد. سئو چیست کاربران معمولاً این کار را با استفاده از کلید tab برای پیمایش در وب سایت انجام می دهند. نکته قابل تأمل افزودن دکمه "جست و خیز به محتوای اصلی" است تا کاربران بتوانند از عنوان جهانی صفحه شما عبور کنند. به این ترتیب ، فقط برای رسیدن به اولین پیوند در متن شما لازم نیست که بارها دکمه Tab را فشار دهید.

متن مناسب alt را روی تصاویر ، فیلم ها ، آیکون ها و سایر رسانه ها قرار دهید تا اطلاعات لازم از کاربران با صفحه خوان خارج نشود.

اسناد باید در یک سلسله مراتب مشخص با برچسب های هدر استاندارد و عنوان های فرعی ساخته شوند.

دارای شاخص یا متن توصیفی باشید تا اطمینان حاصل شود که عناصر رابط کاربر مانند دکمه ها و پیوندها خارج از متن قابل درک هستند. به عنوان مثال ، به جای اینکه بگویید "اینجا را کلیک کنید" ، دکمه شما باید چیزی مانند "درباره محصولات ما بیاموزید" را بگویید.

حرکات اشاره ای مناسب ماوس را اضافه کنید. هنگام قرار گرفتن در بالای عنصر قابل کلیک و از نماد دستی در هنگام کشیدن و رها کردن عنصر ، از نماد اشاره گر استفاده کنید. علاوه بر حرکات ماوس ، نشانه های بصری دیگری را برای عناصر تعاملی مانند تغییر رنگ دکمه هنگام قرار گرفتن در آن اضافه کنید.

به گفته تیم اوستهایمر ، توسعه دهنده ارشد IMPACT ، که در سایت های صدها کسب و کار در اندازه های مختلف کار می کند ، انطباق ADA در مکالمات بین توسعه دهندگان و مشاغل بیشتر و بیشتر مورد بحث قرار می گیرد.

 

تیم می گوید:

 

"بحث پیرامون انطباق با ADA قطعاً بیشتر از چند سال پیش است. از آنجا که این الزامات هنوز در حال تغییر و گسترش است ، برخی از شرکت ها هستند که می خواهند اطمینان حاصل کنند که به زودی از استانداردها برخوردار هستند و نه اینکه منتظر قانونی بودن آن باشند. "

 

Accessible360 مشاغل شناخته شده و مورد احترامی است که هر ساله با صدها شرکت برای دسترسی بیشتر به وب سایت های آنها همکاری می کند.

 

آنها ممیزی انجام می دهند و خدمات مشاوره ای ارائه می دهند و دانش عمیقی از مقررات ADA مانند آنها و همچنین راهنماهای دسترسی به محتوای وب (WCAG) دارند.

 

(استانداردهای WCAG ، اولین بار توسط کنسرسیوم شبکه جهانی وب در سال 1999 منتشر شد و اخیراً در سال 2018 به روزرسانی شده است ، وضوح و استاندارد سازی بیشتری را در مورد س aroundالات دسترسی فراهم می کند. آنها در سطح بین المللی شناخته شده اند ، اما فقط راهنما هستند و از نظر قانونی الزام آور نیستند.)

 

مدیر ارشد حساب Ryan Wieland موافقت می کند که بیشتر و بیشتر کارهای شرکت او به طور پیش فرض انجام می شود. هنوز هم ، بسیاری از شرکت ها پس از اینکه موضوع قضایی هستند ، به Accessibile360 مراجعه می کنند.

 

اگر از شما شکایت نشده است ، Wieland توصیه می کند که یک ممیزی دسترسی کاربر زنده را در سایت خود همراه با بررسی های دوره ای مجدد انجام دهید.

 

اگر سایت شما مرتباً تغییر کند یا تعداد قابل توجهی از صفحات محصول داشته باشد ، این ممکن است به اندازه یک بار در هر سه ماه یکبار باشد. (شایان ذکر است که حدود نیمی از پرونده های حقوقی دسترسی به سایت های تجارت الکترونیکی ارائه می شوند).

 

برای اکثر شرکت ها ، هر شش تا دوازده ماه برای چکاپ کافی است.

 

اگر شرکت شما در دادخواست دسترسی به وب سایت نامگذاری شده باشد ، باید چه کار کنید؟

اگر درمورد انطباق با ADA از شاکی شما شکایت شود ، چند گزینه پیش رو دارید. بیشتر مشاغل تصمیم به پرداخت تسویه حساب دارند 

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش